Sider

mandag den 14. december 2009

Jeg har virkelig


en svaghed for tørklæder, og synes egentlig at jeg mangler et nyt et, som altid fungerer. Jeg kan ret godt lide bomuldstørklæderne fra Rabens Saloner (til ca. 400 kr. pr. stk), og eftersom jeg går temmelig farveløst klædt for tiden, så skal tørklædet også være ret neutralt. Helst gråt faktisk. Ellers blir jeg træt af det.. Måske skulle jeg overveje en ekstra lille julegave til mig selv :-) Og så er der lige drømmetørklædet nederst til højre. Det er fra Faliero Sarti og koster 1300 kr.
Alle billeder er lånt hos
www.youheshe.com
Har fri i morgen.. Det er sidste fridag inden jul, så jeg skal ha styr på de sidste julegaver ooog (trommehvirvel) til frisør for første gang i meget meget meget lang tid.. Det blir amazing :-)Nøj hvor jeg glæder mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar