Sider

søndag den 22. maj 2011

Don't Steal My Thunder

Var i byen igår, så idag laver jeg INGENTING :)
Jeg havde min nye kjole på, og denne her øjenskygge (som jo passede perfekt til) fra Wet'N Wild. Det er et meget billigt make-up mærke som bl.a. forhandles i Føtex. Denne her øjenskygge-palette, som hedder "Don't Steal My Thunder", kostede vidst omkring 50 kr.
Jeg har fået øjnene op for Wet' N Wild, fordi det firma Tove (min lillesøster) arbejder for, er agenter for mærket i Danmark, og Tove er dermed sælger for bl.a. Wet'n Wild produkterne. Flere beauty-bloggere har også fået øjnene op for mærket. Læs f.eks. Pudderdåserne.dk's anmeldelse af øjenskyggerne herMode Med Mere har også omtalt Wet'n Wild produkterne flere gange.. Jeg må tilslutte mig fanskaren, for kvaliteten er virkelig god. Må snart ud og købe paletten i flere farver :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar