Sider

søndag den 10. juli 2011


Er allerede ved at være omstillet til ferie! Skønt at tænke på at jeg ikke skal tidligt op i morgen. Skal mødes med Rikke til morgenmad (men ikke tidligt), inden jeg går igang med de sidste ting som skal ordnes inden jeg skal afsted på ferie.
Idag har vi fejret Tove's fødselsdag, med gaver, snobrød og masser af solskin. :) og nu ligger jeg på sofaen og nyder min ferie.
På to-do-listen for i morgen er en smule indkøb, en smule rengøring og pakning! Og ikke mindst vejning af kuffert.. Håber det lykkes mig at pakke let. Må have 20 kg. med + håndbagage, og jeg er desværre ikke så god til at begrænse mig... :)

- Og forresten .. så så man lige det med bagagebåndene i Kastrup Lufthavn. Så får jeg sved på panden igen. Men nu skulle problemet vidst være løst.. Ikk??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar