Sider

søndag den 7. august 2011

ARTTILES



Go weekend i København med modeuge, familiebesøg og veninde-brunch'in og -lunch'in er nu godt overstået. Er blevet en del inspiration rigere, har fået smørrebrød og fadøl i Nyhavn, har fået rødvin på altanen og har cyklet rundt i de små gader..

På en stand i Øksnehallen fik jeg øje på denne her mosaik, som jeg allernådigst fik lov til at fotografere. Jeg synes den var helt fantastisk, og tænkte at den da måtte være forfærdelig tung. Da jeg så kom tættere på, ku jeg se at det ikke var fliser, men små lærreder, hvilket jo unægteligt gør mosaikken noget nemmere at håndtere. Jeg synes den var helt fantastisk og det kribler lidt i fingrene for selv at lave noget lignende, men det blir vidst lidt for omfattende og jeg tror faktisk alligevel ikke at resultatet ville blive særlig godt :) ha ha 
Nå, men mosaikken var lavet af to piger som har firmaet ARTTILES. Se mere på deres hjemmeside www.arttiles.dk. Som udgangspunkt er hvert af de små lærreder trykt eller malet med ikoner eller motiver fra gamle portugisiske kakler. Som køber kan man få lov til selv at få indflydelse på sin mosaik med f.eks. ideer og sammesætningen.. Ih hvor er det kreativt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar