Sider

fredag den 13. november 2009

Forresten..

.. så ville jeg lige vise et par gaver fra festen i lørdags :-) Kan rigtig godt lide plexiglas (eller hvad man nu kalder det) og derfor er bladholderen lige i min smag. Fik også en slags bakke i plexiglas, men jeg byttede den til dette lille skuffedarium som skal bruges til smykkeopbevaring. Synes det er rigtig fint :-)

Nu er det endelig fredag aften, og jeg sidder med vino i sofaen. Det er allersidste rest fra i lørdags.
I går aftes var jeg i bio og se Michael Jackson filmen "This Is It", sammen med min veninde Rikke, og den levede helt op til forventningerne. Jeg har aldrig været den store fan, men man kan jo næsten ikke undgå at kende al musikken. Og de medvirkende er helt fantastiske. Især danserne og en misundelsesværdig übercool ung blondine-guitarist. Og så var der Michael Jackson's stil selvfølgelig. Han havde nogle seriøst fine jakker...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar