Sider

lørdag den 14. november 2009

Varm strik

Her i den kolde tid, er jeg meget glad for denne her krave/halsting. Jeg har selv strikket den, og har også en i sort. Jeg strikkede den første for ca. 5 år siden, inspireret af noget jeg havde købt i H&M, og siden har jeg strikket mange, til familie, veninder og veninders veninder osv.. Den er dejlig varm og kan bruges bare rundt om halsen, men kan også strækkes helt ud over skuldrene. Jeg bruger den også udendørs, ud over en jakke. Denne her orange var oprindelig strikket til min lillesøster, men hun leverede den tilbage, og i noget tid har den bare ligget ubrugt mellem mine andre tørklæder. Jeg sku nok lige vende mig til farven, så NU er jeg blevet ret glad for den! (Tar iøvrigt gerne imod bestillinger)..
Ville ha været ned i Studenterhuset efter arbejde idag, hvor der var secondhand bazar, men nåede aldrig så langt, for jeg blev draget ind i en skobutik... (fortsættelse følger..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar