Sider

onsdag den 6. januar 2010

Crazylibellule and the Poppies


Sammen med MOR-produkterne, fik jeg denne lille parfume-stick. Den dufter rigtig fint, og jeg synes det er en nem måde at ha parfume med på. Den er lige til at smide i tasken. -Eller ta om halsen, for der fulgte en holder med.. ved dog ikke lige om den kommer til at hænge om halsen, men den hænger indtil videre fint i mit soveværelse :-)

Jeg har aldrig hørt navnet "Crazylibellule and the Poppies" før, så jeg goglede det lige. Det viser sig at der findes flere serier med disse her parfume-sticks. Den jeg har fået hedder "Chére Louise" og er fra "Les Garconnes"-kollektionen , og den skulle angiveligt være inspireret af stumfilmskuespillerinden Louise Brooks. Crazylibellule and the Poppies, som er et relativt nyt firma (fra 2005), får til min store fornøjelse dermed indbygget noget storytelling i deres produkter.. Kan virkelig godt lide sådan noget :-) Eksempelvis har de også en duft som hedder "Hommage á Gabrielle", som er en hyldest til Coco Chanel..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar