Sider

torsdag den 7. januar 2010

For koldt til fashion!!

Burde begynde at pakke til min lille weekend tur, ned til min søster, og så lige en sviptur til København. Skal bl.a. se på udsalg og det blir GREAT!! Men så faldt jeg lige over dette her billede på The Sartorialist, og hun er da virkelig pænt tjekket. Synes det er meget svært at være fashion, når det er så forfærdelig koldt! Skarpt sat op, kan man enten være fashion og så fryse r**** af, eller bare være lidt kedelig og fornuftig.. Jeg er på det sidste hold, størstedelen af tiden :-) Måske er hemmeligheden i skoene.. Det hjælper altid med nogle heels..
Dagens bonus: Var til tandlæge i morges og havde nul huller :-)
Dagens nedtur: Min fantastiske tandlæge går på pension, og jeg smager desværre stadig lidt af tandrensning i munden .. (Jeg beklager hvis det er too much information).. :-)
Go aften.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar