Sider

søndag den 10. april 2011

bARBARA i gONGINI

Idag tog Lene og jeg til Modemekka i Scandinavian Center her i Århus. Jeg er egentlig ikke tilhænger af arrangementet da jeg ikke synes at udvalget før har været specielt godt, og det der med at betale penge for at komme ind og bruge penge virker lidt underligt. Men det var et par år siden jeg sidst var afsted, og Lene og jeg kunne jo få en hyggelig tur ud af det, så jeg tog med derned! Og denne gang fandt jeg faktisk noget :-) Jeg fandt denne her top fra bARBARA i gONGINI. Jeg kan godt se at den ud fra billedet er lidt svær at gennemskue, og jeg HAR forsøgt at tage nogle billeder med den på, men det blev ikke godt med selvudløseren, så jeg må få ordnet noget med et andet billede en anden dag.. Jeg synes toppen er ret fantastisk og meget speciel, så den er jeg sikker på at jeg blir glad for :-) 

Found this bARBARA i gONGINI shirt today at the outlet-sale "Modemekka" in Aarhus. It's really special and there are lots of ways to style it! I wasn't able to take a good photo of me wearing the shirt, so you will get that some other time..  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar