Sider

tirsdag den 5. april 2011

genbrugsfund

Har været i sommerhus hele weekenden, med hele familien! Det har været skønt, og især lørdag var vi heldige med vejret.
Min lillesøster og jeg (og hendes kæreste) tog en tur ind til den nærmeste by for at handle ind til lidt mad, og for at se om nogle af de genbrugsbutikker vi havde set dagen før, skulle have åbent. Der var heldigvis én som havde åbent, og der fandt min lillesøster denne her cool læderjakke. Den har mange fantastiske detaljer, og især bagpå synes jeg at den er flot! Har sagt til min lillesøster at jeg er den glade overtager, hvis hun ikke skulle få den brugt! Den kostede 50 kr., så det var jo lige til at overskue..

This weekend, my sister found this beautiful leather jacket in a small secondhand shop!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar