Sider

tirsdag den 30. marts 2010

THE FUSS

Var en tur i H&M idag, og kiggede lidt på The Garden Collection. Jeg har ikke helt forstået what the fuss is about, men det er måske fordi jeg ikke er så farverig for tiden. Det kommer nok når det blir varmere :-) Nu havde de jo ikke det hele hængende i butikken (selvfølgelig), men jeg synes alligevel at der var et fint udvalg. Mere end jeg havde regnet med faktisk. Men altså - det eneste jeg synes der var ret fantastisk, var denne her nederdel. Synes printet er FLOT og at snittet er vanvittigt lækkert.. Men lod den hænge, for jeg tror ikke jeg kommer i noget så colorful.. Endnu :-) I øvrigt: Hurra for sommertid..
-
This skirt is the only thing I REALLY like, from The Garden Collection by H&M. But I didn't buy it because it's SO colorful, and I'm NOT at the moment .. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar