Sider

søndag den 14. marts 2010

GENOPDAGET!!

På trods af en smule tømmermænd, lykkedes det mig at få ryddet lidt op i alt mit tøj, sko og tasker idag... ret forfriskende faktisk.. - en slags forårsoprydning kan man måske kalde det.. :-)
Og så fandt jeg et par ting jeg nærmest havde glemt jeg havde. F.eks. tasken her, fra Flybirdfly. Den er ret rummelig, og den skal i brug igen nu! Og så de her sort/hvide secondhand sko.. De skal helt sikkert også luftes snart :-) Syns det er så fedt at genopdage ting! Nu skal resten af søndagen bare tilbringes på sofaen .. lige til at overkomme..
-
I went through all my clothes, shoes and bags today, and found a few things I kind of forgot I had.. I love when that happens. :-) (not forgetting, but finding..) This bag from Flybirdfly and the black and white secondhand shoes where some of todays hidden treasures..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar