Sider

søndag den 14. marts 2010

I FREDAGS..

.. havde jeg en rigtig hyggelig aften med min veninde Rikke. Vi fik lækker græsk take away, og så lidt X-faktor, og bagefter smuttede vi i bio og så "A Single Man". Det var en ret fantastisk film, (i øvrigt instrueret af Tom Ford) og jeg synes at Colin Firth gør sin karakter meget nærværende. Synes også filmen var gennemgående flot. Elsker når man genskaber fortiden, med de rigtige huse, biler, musik, stemning og ikke mindst tøjet. Det var fedt og jeg kan anbefale filmen :-)
-
Friday night I saw the movie "A Single Man", and it was a great movie. Colin Firth is a better actor than I thought. And the way they recreated the 1960's was fantastic.

1 kommentar:

  1. Denne film er så gennemført, smuk og følsom, at jeg helt glemte at trække vejret!! Tom Ford reklame eller ej, den er i min top 5 for 2010 film!!!! EN MUST SEE!

    SvarSlet