Sider

mandag den 23. august 2010

NY VINTERJAKKE??

Jeg er lidt i tvivl om hvor vidt jeg har behov for en ny vinterjakke. Der hænger jo efterhånden lidt i skabet jeg kan skifte med. Bl.a. en ret klassisk sort uldjakke og en parka coat, og en grå secondhand jakke.. og en kæmpe strikcardigan.. Jeg lurer nok også lidt på at få fat i en kappe. Håber at jeg måske kan være så heldig at finde én i genbrugen.. MEN ellers kunne denne her grå jakke fra Étoile Isabel Marant også virkelig godt være mig.. Til ca. 2800 kr. på www.mytheresa.com. Jeg synes faconen er fantastisk!

Do I need a new winter coat this season?? I'm not sure.. maybe.. I DO have some nice coats to choose from in my closet, BUT I can always use one more.. :-) I would also like a cape, and I hope I can find one that is secondhand. BUT I would also like this coat by Ètoile Isabel Marant. It's 379 Euros at www.mytheresa.com. I really like the shape!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar