Sider

fredag den 13. august 2010

STRIK

Jeg er meget glad for strik, og jeg synes denne her strik-agtige top på Maria fra bloggen VANILLASCENTED er helt fantastisk! Fedt at den er "see through" for oven.. ! Det er ellers stadig generelt for varmt til strik efter min mening, (med mindre den er tynd eller "see through" som denne), så det er da en af de få grunde til at se frem til vinter: nemlig at man kan gå i strik! :-) Og jeg har som regel en del strik. Idag har jeg f.eks. fået fingre i en ganske fantastisk lang strik fra Margit Brandt som jeg nok lige skal vise senere, og så har jeg jo stadig gang i mit eget lille strikke-projekt som nærmer sig en afslutning.. Et godt udgangspunkt til en go strik-garderobe :-)

I love knitted sweaters and tops, and I think this top, with a bit of knitting, looks fantastic. The girl with the fantastic knitted top is Maria/VANILLASCENTED. I really like the fact that one part of it is "see through". 
Today I got my hands on a wonderful long knitted Margit Brandt sweater which I will show you soon, and I also have my own knitting-project going on.. It's almost finished.. As you maybe can guess, I'm preparing for winter.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar