Sider

mandag den 29. november 2010

KONKURRENCE!

Jeg har fået mulighed for at udlodde nogle af disse her fine USB-smykker fra KÄHLER, designet af den spanske designer Helena Rohner.


Kollektionen hedder "My Life", og den er skabt i keramik. Det jeg synes er så fantastisk ved det hele er, at de her kæder er en ultra-moderne fortolkning af den klassiske medaljon, hvor man  kan have levende billeder af kæresten, vennerne og familien med sig over alt. Hængende om halsen eller liggende i tasken.
Besøg KÄHLER for at se nærmere på alle de farverige modeller, og for at læse mere om Helena Rohner. 


Jeg må forære 4 stk. til jer og hvert smykke har en værdi af 399 kr. For at finde ud af hvem der skal være de heldige, afholder jeg nu en lille konkurrence.
Hvis du vil være med, så svar på nedenstående spørgsmål og send svaret til chicfurmich@gmail.com
Mærk mailen KÄHLER, og husk også at skrive dit navn og din postadresse.
Konkurrencen slutter på lørdag (d. 4. dec 2010) kl. 20, og så offentliggør jeg vinderne snarest derefter her på bloggen.

SPØRGSMÅL: HVILKEN DATO FYLDTE MIN BLOG 1 ÅR?

HELD OG LYKKE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar