Sider

fredag den 19. november 2010

LEATHER AND STONES

Jeg får virkelig udbygget min smykkesamling for tiden. -Og de her armbånd er ikke engang det seneste jeg har købt med hjem fra arbejde. ... (viser lidt mere senere).. Læderarmbåndet har jeg skrevet om før, og nu blev det så endelig en del af samlingen. Stenarmbåndet er jeg ret vild med, men jeg vil style det med sort råt tøj, for ellers blir det for pænt til mig!
Synes i øvrigt at filmen "Eat Pray Love" med Julia Roberts var rigtig god. En fin "feel good" film. Og man blir virkelig rejselysten af den! Har lyst til at tage til Rom og Bali og alle mulige andre steder hen nu!

These two bracelets are now a part of my jewellery collection, and I really like them both! The bracelet made from leather goes with everything, and the bracelet made from stone needs to be styled with black clothes and edgy accessories, in my opinion, so it doesn't get too pretty.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar