Sider

torsdag den 4. november 2010

HOOPS

Seneste køb fra jobbet er de her sølv-hoops. Jeg har kigget på dem fra day one, og idag tog jeg dem så med hjem, og jeg er vildt glad for dem. Især fordi jeg altid går med ret små øreringe, og tit gerne ville ha noget som var større. Men de måtte ikke være alt for dominerende eller for tunge, og de her lever vældig godt op til mine krav. Jeg lurer også lidt på dette her læder armbånd.. men det må blive en anden dag.. :-) Jeg beklager at billed-kvaliteten er lidt crappy..

These silver-hoops came home with me from work today. I have been checking them out since my first day working there, and I really really like them. They are not too heavy and not too big, but still bigger than what I usually wear. I'm also considering this leather bracelet.. I'm sorry for the bad picture..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar