Sider

torsdag den 9. december 2010

DET HER VILLE VÆRE BEDRE..

I forhold til mit forrige indlæg, tog jeg lige en hurtig rundtur på www.youheshe.com, og fandt et lidt mere spændende antræk! Gad godt jeg var bedre til at gå i pænere sko og med store øreringe.. Det med skoene ville, lige for tiden, kræve at jeg havde dem med i tasken og skiftede når jeg kom frem, men det kan jo også lade sig gøre..

Compared to my previous post, this outfit is a little bit more interesting. I found everything at www.youheshe.com. I would love to wear this to work, and I wish I would wear pumps and big earrings more often..

Acne Jeans 1000,-  5Preview tee 700,-  Ganni pumps 1000,-  Rika cardigan 2980,-  Maria Black earrings 900,-  and necklace 680,-   

3 kommentarer:

  1. De er virkelig fantastiske øreringene fra Maria Black har selv kigget på dem.

    Vi er blevet faste læser på din blog
    Tjek vores og bliv følger ;-)

    /Rikke og Ditte
    /Modekolibrien.dk

    SvarSlet
  2. Smykkerne er så flotte!

    /Emilie
    http://edithinga.blogspot.com

    SvarSlet