Sider

torsdag den 2. december 2010

AMUSE DRESS

Efter en længere periode hvor jeg ikke har været så meget i byen, er det gået op for mig at jeg virkelig mangler noget at have på til de forskellige julefrokoster, jul og nytår.. Og når jeg virkelig mangler noget, kan jeg sjældent finde noget. Men så fandt jeg denne her kjole fra MTWTFSS - Weekday. Den har halv-lange ærmer (det kan jeg godt lide), den har en super cool længde og blir skåret skråt forneden (I like), og stoffet minder om vasket silke (hurra)! På skuldrene er der brede læg, og den er perfekt til både strømpebukser og jeans. Og den er også flot med bælte.. :-) What a winner..!!

HUSK forresten min konkurrence.. :-)

Bought this dress a few days ago, because I need something new to wear, when I'm going to christmas-parties :-)I like everything about this dress. The lenght, the sleeves, the fabric, the cut and the fact that I can style it in a million ways.. What a winner.. !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar