Sider

fredag den 3. december 2010

FASHIONOLOGY - BRACELETS

Først og fremmest TAK for alle tilmeldingerne til min konkurrence. Hvis du endnu ikke deltager kan du nå det endnu. Konkurrencen slutter om 1 døgn. (Lørdag aften kl 20. )



Jeg er helt crazy med armbånd for tiden, og der skal helst være mange af dem. Jeg er nærmest til det hele! Sølv, sten, læder - you name it. Bare der er mange, og bare de er rå! Jeg har netop idag fået 3 nye med hjem fra arbejde. Dem viser jeg nok senere. Har også luret på de her 4 fra www.fashionology.nl. Jeg synes at forskellige typer af "skulls" stadig holder 100% og de her er virkelig fantastiske!
Priserne fra oven og ned: 13 Euro, 74,99 Euro, 15 Euro, 10 Euro.

I LOOOOOOVE bracelets these days.. I like to wear a lot of them and I like almost all kinds of materials - stones, silver, leather, you name it! And I really like these 4 from www.fashionology.nl. In my opinion "skulls" are still cool, and these bracelets are amazing.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar