Sider

fredag den 18. februar 2011

LOTS AND LOTS OF JEWELLERY

(Photo credit: www.anywho.dk, Modedorf)
Der findes bare SÅ mange lækre smykker for tiden, og der er SÅ mange stilarter at vælge i mellem!, så det er bare med at få det til at fungere.. Jeg kan faktisk godt lide rav, men ejer ikke noget. Jeg ville nok mest være til en ring med en ordentlig stor klump rav tror jeg.. Kan også virkelig godt lide det der med ørekæder og ellers rå smykker generelt.
Månestens-ringen i øverste højre hjørne er meget smuk, klassisk og tidløs (men stadig også lidt rå synes jeg), OG jeg er idag blevet den heldige ejer af den! Den er fra Rabinovich's helt spritnye forårskollektion og koster 1000,- i butikkerne. Jeg er SÅ glad for den, og jeg har drømt om den længe, så det er en dejlig weekend-bonus! og apropos "weekend", så er det jo NU, og den begynder med spilleaften hos Rikke med ost og vino!! Go fredag aften.. :-)

I looove jewellery, and there is so much to choose from. I really like amber, but I don't have any (yet), and I also really like earchains! And just all kinds of jewellery with a little rough-ness!!
The moonstone-ring on the top right is SO beautiful and classic (and still a bit rough)and I just got my hands on it today. It's from the brand new Rabinovich springline and it's about 135 Euro.
NOW it's weekend and tonight I'll be having cheese and wine at Rikke's place.. Have a nice friday night.. :-)

2 kommentarer:

  1. Elsker slange ringen!

    /Nerma - http://mefashionandlife.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja ikk..! Den er for vild! :-)

    SvarSlet