Sider

lørdag den 19. februar 2011

N.Y. STREETSTYLE (og lørdags træthed)

Spilleaften igår tog lidt overhånd! Lidt for meget rødvin, og så lidt videre i byen og det var slet ikke meningen. Og så lidt for sent i seng.. Så idag har jeg været træt, men har alligevel præsteret lidt oprydning og rengøring.. Nu er jeg endnu mere træt og har hovedpine og om 3 timer skal jeg til fest. Kan ikke lige overskue det ha ha ha...
Her er lidt cool New York streetstyle via Mr. Newton. Og så må jeg vidst hellere ta mig sammen og få en lur inden jeg skal i bad :-)

Had a bit too much redvine last night and went to bed a bit too late! In three hours I'm going to a party and right now I don't feel much like it! But I probably just need a nap and a shower.
These photo's are taken by Mr. Newton and they show cool New York streetstyle.. love the fur and the colour of the bag in the photo on the left.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar