Sider

søndag den 20. februar 2011

SØNDAG

Havde en rigtig hyggelig aften igår, med fantastisk mad og godt selskab. Men kunne godt mærke at jeg var træt, og ramt af hovedpine som ikke kunne drikkes væk! Nu holder jeg søndag på sofaen og nyder bare at jeg ikke skal noget.. Researcher bl.a. lidt til N.Y.-turen.. Øv hvor er der lang tid til. ...
Skoene på billederne fandt jeg i Bianco på udsalg i torsdags. Ved godt at de chunky hæle er tilbage, men jeg er ikke helt klar til at give slip på kilehæle.. :-)  

I had a good time last night. The food and the company was great. But I was SO tired. Today I'm relaxing and enjoying the fact that I have NO plans at all. And I'm researching a bit for my trip to N.Y. in July.. Can't wait!! 
The shoes on the photos are fabulous and new, and I bought them last thursday at Bianco. They were on sale!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar