Sider

lørdag den 30. april 2011

Hygge

Har haft en masse hyggestunder i denne her uge! Spiste på "Salon Salon" i Vestergade onsdag aften sammen med et par veninder. Det er et vildt hyggeligt sted som jeg virkelig kan anbefale! Maden var god og prisen var også fin, og stemningen var meget uhøjtidelig og hyggelig. Torsdag aften drak jeg vino på Rikkes altan. I anledning af foråret, havde hun shinet altanen op med altankasser, så man sad omringet af små hvide blomster :-)
Fredag aften var jeg forbi Weekday's Stine Goya pre-shopping-night hvilket ikke var særlig ophidsende, og bagefter tog jeg igen på "Salon Salon" med Tove, til lidt vin, guldøl og backgammon. Idag har jeg shoppet i Århus med Tove og min kusine Randi. Det har været en fantastisk dag!! Dog fik jeg ikke købt særlig meget, men et par småting blev det da til.. Det viser jeg senere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar