Sider

onsdag den 9. juni 2010

DOBBELT OP PÅ GO POST-KARMA

Det har været skønt at åbne postkassen de sidste par dage.. Igår fik jeg nemlig, helt uventet, en plade mørk og lækker chokolade fra Summerbird (som tak for at jeg havde meldt mig ind i deres medlemsklub), og idag fik jeg så, helt som forventet, dokumentaren "The September Issue" i postkassen! Så det gir vidst sig selv hvad det meste af min aften skal gå med :-) Har haft lyst til at se "The September Issue" siden den havde premiere, men så vidt jeg ved blev den ikke vist nogen steder i Århus.. kun i København.. Men nu er den kommet på dvd, og jeg har købt den, så NU skal den ses .. :-)

I love my mailbox this week :-) Yesterday I got some very dark and delicious chocolate, as a "thanks" for joining the Summerbird membersclub, and today I got the documentary "The September Issue" which I bought online 2 days ago.. So it's not difficult to figure out what I'm doing tonight :-)..

2 kommentarer:

  1. Hej Smukke. Den skal jeg så meget låne, når du er færdig med den :) Knus Nanna.

    SvarSlet