Sider

fredag den 25. juni 2010

PAKKET OG KLAR! - NÆSTEN..

Startede dagen med morgenmad på Mo & Fro i Borggade, sammen med Trine. Det var rigtig godt, - som altid! :-) Nu er der, for første gang i flere dage, ro på her hjemme hos mig. Jeg har ikke været meget hjemme i flere dage, men nu har jeg fået ordnet en masse småting, og ikke mindst fået pakket (næsten) alt til Roskilde Festival.. WEEEEE... !! Det blir FEDT!! Undgik heldigvis den aller værste pakkekrise..
Der blir nok helt stille på bloggen den næste uges tid, men jeg regner med at tage en masse billeder, for der er jo masser af fashion på Roskilde, og så vender jeg stærkt tilbage.. :-)

Had breakfast at Mo & Fro on Borggade with Trine today. The food and coffee was great, - as always! :-)
I haven't been home a lot these last few days, but tonight I've had time to get a lot of stuff done, and most important: I have been packing for Roskilde Festival... WEEEEE it's gonna be FANTASTIC.. .. ! It's probably gonna be very qiuet here, but I'm planning to return with a lot of pictures, cause there's lots of fashion at Roskilde Festival! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar