Sider

torsdag den 10. juni 2010

KNITTING..

Var forbi Lundgren P idag, og ind gennem ruden spottede jeg ekspedienten i denne her strik fra Stig P. Den var så flot til hende og kostede 599,- hvilket måske godt kunne være overkommeligt.. Det var min mening at gå ind og kigge på den igen, men som den kreative sjæl jeg er, tænkte jeg: "det må jeg da kunne strikke selv".. Det så ud til at være rimelig meget lige ud ad landevejen..
.. så nu har jeg købt garn (sort selvfølgelig), og er gået igang med min egen "see-through-strik".. Håber virkelig at det blir fint.. ved ikke lige helt hvordan jeg har tænkt mig at fikse det med ærmer, men jeg tar den hen ad vejen... :-)

Saw this fantastic knitted Stig P-sweater today in Lundgren P in Guldsmedgade and I loved it immediately.. It costed 599;- which actually is an ok price, but as the creative person I am, I thought "I can make this myself".. So I bought yarn (black of course), and started knitting my own "see-through-sweater".. I'm not sure yet how I'll make the sleeves, but I guess I'll make it up along the way.:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar