Sider

fredag den 11. juni 2010

SLEEVES OFF!!

Var en tur i genbrugen idag.. Kiggede lidt på den lyse blazer på øverste billede, men jeg mangler vidst ikke flere blazere lige nu.. Den var ellers ret fin! Endte med at købe den nederste skjorte for 40 kr. Jeg har fjernet skulderpuder og ærmer, og jeg synes den er ret fantastisk. Især med et bælte i taljen.. Ska nok lige få fotograferet mig selv en dag hvor jeg har den på! :-)

Went secondhand-shopping today.. I considered buying the white blazer in the top photo, and even though it's very nice, I don't need any more blazers right now.. I ended up buying the white shirt in the bottom photo. I have now removed the shoulderpads and the sleeves, and I think the result is fantastic. Especially with a belt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar