Sider

lørdag den 2. oktober 2010

MIN NYESTE ACCESSORY

Har næsten lige anskaffet mig denne her Margit Brandt phonebag! Jeg elsker sådan nogen, og de er jo også praktiske :-) Især kan jeg godt lide denne her model, fordi den er så enkel, og så kan man klipse remmen af. Det passer mig godt, fordi jeg har en kraftig nøglekæde, som jeg godt kunne forstille mig at hænge den på nogle gange..
Har en stille weekend. Er lige begyndt i et ny job igår, og det kan jo godt være lidt udmattende :-) Nu sidder jeg i sofaen, og så er der sørme lige genudsendelse af "The September Issue" på DR2.. Perfekt! Har den jo godt nok på DVD, men når man ligefrem får den serveret helt tilfældigt så tar jeg den lige med!

Just got my hands on this Margit Brandt phonebag. I love little phonebags and they are practical too.. :-) I especially like this one, because it's so simple and I also like the fact that you can remove the strap, because I have a key-chain i would like to put it on sometimes. 
I'm enjoying a quiet weekend. I just started in my new job yesterday and that can make you exhausted:-) Right now I'm watching a rerun of "The September Issue" on DR2.. nice :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar