Sider

mandag den 18. oktober 2010

RULAM

For noget der ligner 8-9 år siden, købte Tove en halv-lang rulamsjakke i genbrugen, og nu hvor rulam er fremme igen, har jeg jo luret lidt på om den mon var røget ud eller hvad.. Det var den heldigvis ikke, men den var desværre lidt medtaget. Den havde f.eks. et ret stort hul under den ene arm, som ville være svært at reparere på en pæn måde og i første omgang lod jeg den ligge hjemme hos mine forældre (som heldigvis gemmer rigtig meget - så jeg har det ikke fra fremmede). Jeg blev dog ved med at tænke på den og her i weekenden pillede jeg så ærmerne af, og klippede ca. 20-30 cm. af længden. Så nu har jeg en rulamsvest. Den er cool uden på en kort skindjakke eller en striktrøje, og jeg tror jeg blir rigtig rigtig glad for den. Den har stadig lidt skade under den ene arm som skal ordnes, men det er mere overskueligt nu hvor ærmet er væk, og så skal den måske ha nye knapper, og rettes lidt til forneden.. Ærgrer mig over at jeg ikke fik taget et "før-billede", så I må nøjes med et "efter"... Og senere kommer der nok flere, når jeg har fået fikset den helt op :-) 

I found my sisters old sheepskin coat at my parents house a while ago, but it was very worn out and had a big hole on the sleeve, which would be difficult to repare. Still I couldn't stop thinking about it, and this weekend I took it out of the closet again and removed the sleeves and made it shorter. Now I have a very cool sheepskin vest, and it looks really good over a short leather jacket or a big sweater. It still has a bit that needs to be repared and I'm also gonna even it out on the bottom. And maybe put on new buttons. I wish I had taken a "before-picture", but I didn't, so you only get these "after-pictures", and probably some more later, when it's all done and ready! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar