Sider

mandag den 4. oktober 2010

MONKI STRIK

Har vidst før nævnt at jeg mangler en varm halvlang cardigan, og idag var jeg inde i Monki, og fandt de her to, som jeg er ret begejstret for! De koster 300 kr. stykket. Jeg havde nær købt den stribede, men så fik jeg øje på den sorte. Den havde de så kun i XS/S, og jeg vil gerne have den i M/L, så den er lidt stor i det. Og heldigvis kommer den vidst i butikken igen, så det skal jeg lige holde øje med i løbet af ugen.. I første omgang var jeg egentlig gået i butikker for at finde noget til en fest på lørdag.. (skal ud for første gang i LAANG tid..) .. men når jeg SKAL finde noget bestemt, så finder jeg sjældent noget der duer.. Nu har jeg så muligvis fundet noget i mit skab.. nu må vi se hvad det ender med.. :-)

I think I have mentioned before, that I'm in need of a new and warm cardigan. Today I found these two in Monki! They are 300 dkr. each. I was close to buying the striped one, when I spotted the black one. It wasn't there in my size though, but I was told that they would maybe get some in the store during this week! I must keep an eye on that!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar