Sider

tirsdag den 19. oktober 2010

TOVE IN THE WOODS

Vejret var helt fantastisk her i weekenden, så selvfølgelig var jeg lidt udenfor :-) Her er Tove i det fine vejr. Hendes denim skjorte er fra Monki og den er jeg ærlig talt lidt misundelig på. Det er ikke så nemt at se den på billedet men det er denne her:
Måske knapt så godt et billede, som jeg lige har lånt på Trendsales, og i den forbindelse kan jeg da lige linke til annoncen.. Jeg køber den ikke selv, men venter i stedet på at Tove blir træt af sin :-)

It was a fabulous weather this weekend so we went for a walk. In the picture you see Tove, looking fantastic. I love her Monki denim shirt, and it isn't easy to see, but it's the same shirt as in picture no. 2. I hope she will give it to me someday soon... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar