Sider

fredag den 21. januar 2011

FRIDAY

Så blev det endelig weekend :-) Her er hvad jeg havde på idag. All black!! Det passer mig fint! Den opmærksomme læser vil se at jeg har skiftet knapperne på blazeren. De var guldfarvede før.. Det med at skifte knapper, er en meget meget enkel og nem måde at ændre f.eks. en blazers udtryk på. 
Efter job var jeg en tur inde i byen. Skulle ned og have testet øjnene, og bagefter kiggede jeg ind i Weekday, hvor jeg gjorde et ret vildt udsalgsfund! Viser det senere.. :-) Go fredag aften..

Finally weekend. This is what I was wearing today. All black - just the way I like it! :-) I have put some new buttons on this blazer. The old ones were gold, but these grey/silver'ish ones, goes with more of my clothes. Today I bought a few things on sale.. I will show you later! I really saved A LOT of money :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar