Sider

søndag den 2. januar 2011

RULAM - 2. KAPITEL

Den rulam jeg skrev om her, har jeg mod forventning slet ikke fået brugt! Selv om jeg fik fikset den fint op, så er den blevet på bøjlen. Jeg tror simpelthen den blev lidt for "Gøngehøvdingen"-agtig. Jeg har hele tiden været i tvivl om hvor lang den skulle være, og overvejede helt fra starten om jeg skulle lave den helt helt kort, og nu hvor den bare har hængt, så klippede jeg den simpelthen af igår, og det er jeg glad for! På nederste billede har jeg hængt den over min skindjakke. Det var sådan jeg havde den på idag, og nok sådan jeg kommer til at bruge den mest.

I wrote about an old sheepskin coat here, and I haven't been wearing it at all. Even though I repaired the worn out places, removed the sleeves and changed the length, it just ended up hanging in my closet! It was too long anyway.. Yesterday I considered it again, and then cut the vest even shorter and I really like it. Now it really looks good over a short leather jacket and that's probably the way I mostly will wear it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar