Sider

lørdag den 1. januar 2011

WINTER ITEMS

Jeg er - rent ud sagt - skide træt af at være forkølet! Går det aldrig over?? Her er et par vinter-items som er gode at holde varmen i. Støvlerne nåede jeg at købe i Esbjerg mellem jul og nytår, inden jeg gik ned med feber. De er meget "Timberland"-inspirerede kan man vidst roligt sige. De var på udsalg og jeg tror de er dejlig varme! Pelshuen er vintage og den bruger jeg ikke så tit, men det sku jeg måske overveje for den er dejlig varm... Please - kom nu tilbage, gode helbred!!

I'm still having a cold and I'm sick of it!! When will it go away?? Here are two winter items that will help me stay warm the next couple of month. I bought the boots just before I became "I have to stay in bed" - ill. They were on sale, and very "Timberland"-ish. The fur hat is vintage and I don't use it a lot, but maybe I should 'cause it's quite warm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar