Sider

tirsdag den 25. januar 2011

PAUSE

Her er mit udsalgsfund fra i fredags. Fandt jakken i Weekday, sat ned fra 900 kr. til 80 kr. CAN YOU BELIEVE IT!!?! :-)

Jeg får ikke blogget så meget for tiden. Jeg tror at jeg måske simpelthen tager en lille blogging-pause. Måske kommer der et indlæg i ny og næ.. Jeg har ikke så meget lyst til det for tiden, og mit kamera er begyndt at strejke.. Jeg må få fat i et andet. Ville virkelig gerne have et spejlrefleks-kamera, men må nok måske nøjes med et billigt digitalkamera. Et nyt kamera skal der ihvertfald til på et tidspunkt, for det ser virkelig ud til at en sommerferie i New York WILL HAPPEN!! Og så SKAL man da have et kamera med!! :-)

This jacket is what I found on sale last friday. I saved 820 dkr. :-) I can't believet it!! :-)

I'm not blogging very much at the moment. Maybe I'll take a short break. I don't feel like it, and my camera is not working very well... I will have to get me a new one, and I'll probably have to settle for a cheap one, because I can't afford the one I really want.. It looks like my summer holiday will be spent in New York... WEEEEEE...  and therefore I HAVE to have a new camera..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar