Sider

fredag den 28. maj 2010

// 2 8 - 5 - 2 0 1 0 //

Frøs meget igår, så idag havde jeg lidt flere lag på.. og de nye sko! :-) Den sorte kjole jeg har på, plejer jeg at "hejse" op i siderne, så det blir en kort kjole/lang top.. Men idag opdagede(!) jeg at den også er super fed som "ned-til-knæene-kjole".. må have fat i en nedernel i denne her længde, eller måske længere.. eller måske en maxi.. :-) Beklager billedkvaliteten.. -jeg ved ikke lige hvad der sker med det for tiden..
Har næsten fået pakket til weekenden, og nu stener jeg til lidt TV og er træt.. glæder mig til i morgen:-) Ved ikke lige om jeg får blogget så meget i weekenden..

Todays outfit. It was a bit cold yesterday, so I was wearing more layers today:-) I really like the lenght of this black dress, and I would like a skirt with the same length.. or maybe longer.. or maybe a maxi-skirt..
I have almost finished packing for this weekend, and now I'm just relaxing in front of the TV..
Have a nice weekend.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar