Sider

onsdag den 5. maj 2010

HAND-ME-DOWN BRACELETS

Tove er flyttet sammen med sin kæreste, og det har givet anledning til noget seriøs oprydning i hendes ting. Jeg tror hun har været ret konsekvent i forhold til at kassere ting, og det ku jeg virkelig godt lære noget af :-) Heldigvis fik jeg lige mulighed for at kigge det meste igennem i aftes, inden det røg ud, eller videre til salg, og da hapsede jeg bl.a. de her armbånd. Tove kan ikke tåle dem, så det er jo heldigt for mig!! :-) Er især glad for at jeg fik fat i de 3 nederste, for dem købte vi på en marked i New York..


Got these bracelets from my sister. She's moving in with her boyfriend, and because of that, she has been going through all her stuff, and now has a lot of things she wants to throw out or sell. I especially like the three bracelets in the bottom photo, because we bought them together at a market in New York..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar