Sider

tirsdag den 11. maj 2010

SKINDSTRIMMEL + KNOLD = :-)

Igår så jeg en pige som havde bundet en skind-strimmel om sin knold. Jeg havde desværre ikke lige mulighed for at fotografere hende, men jeg synes det var super fedt og råt, så jeg har fluks kopieret det! :-) Har klippet en skind-strimmel som er ca. 5 cm. bred. Den er kørt to gange rundt om knolden, og så har jeg bundet en sløjfe. Det flotteste vil nok være gennemfarvet skind. Det havde jeg desværre ikke, og det kan man nok godt lige ane på billedet.. Men det er fint alligevel :-)

Yesterday I saw a girl who had a long leather-strip tied around her hair.. I didn't get a chance to take her picture but I thought it looked SO great that I had to try it myself... Today I made my own leather-strip, and here I am.. The copycat!! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar