Sider

søndag den 2. maj 2010

FASHION FRA FORTIDEN :-)

Jeg blev lidt inspireret af "Vintage Photo Contest" på bloggen The Sartorialist, og har derfor rodet i gamle billeder i weekenden, hjemme hos mine forældre. Det er altid ret spændende.. Fandt bl.a. de her billeder.. Det øverste billede er af mine forældre, og jeg mener at det er kort tid efter deres bryllup i 1974. Jeg syns de er très cool. Især min mors trenchcoat og min fars hår! Og på det nederste billede sidder min mor længst til højre.. Lækkert højt hår og tidstypiske briller.. Netop DET billede har jeg altid syntes var helt fantastisk..

Inspirered by "Vintage Photo Contest" on the blog The Sartorialist, I found some old photos of my parents this weekend... Love their style on the top photo. I think it's from 1974. In the bottom photo you can see my mom to the right. I love her hair and glasses. This was before she met my dad I think.. I have always really liked this photo in particular.

2 kommentarer:

  1. Nina, hvem er hende til venstre? En moster? Hende ligner du altså:-)

    SvarSlet
  2. Ja det er da moster Edel! og tak.. Det tar jeg som en kompliment :-)

    SvarSlet