Sider

tirsdag den 25. maj 2010

TIRSDAG 25-5-2010

Dagens outfit.. (wauw mit spejl trænger til at blive pudset... )
Er lige kommet hjem fra frisøren. (En fantastisk oplevelse som altid) .. Måtte ha farvet udgroningen inden weekenden som står på sølvbryllup, John Mayer og København.. Wuhuuuu hvor jeg glæder mig til det hele.. Sølvbryllupper i min familie kan være ret sjove, John Mayer taler for sig selv, og jeg har ikke været i København siden februar hvor det var forfærdelig koldt, så jeg glæder mig til at være i København i solskin.. (forhåbentlig da.. nu må vi se.. vejrudsigten ser ikke alt for god ud!! )

Todays outfit.. (gotta clean my mirror soon - I know ..)
Just got home from my (fanstastic) hairdresser, and now I'm almost ready for this weekend, where I'm going to a silver wedding and John Mayer concert in Copenhagen.. Wuhuuuu... I'm really looking forward to it all. Silver weddings in my family are usually very fun, and the John Mayer concert speaks for it self. And I haven't been in Copenhagen since February, so I'm really looking forward to this!!..

Cardigan: S'nob (with new buttons), shirt: Weekday, necklaces: fashionology.nl, shoes: Shoe Biz. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar