Sider

tirsdag den 20. juli 2010

NÆSTE KØB (FORHÅBENTLIGT)

Dette her er min nye store kærlighed. En taske fra Yvonne Koné til 3850,- .. Jeg har set den i dag i Støy Munkholm og den er meget mere fantastik i virkeligheden.. Suk! Eftersom der også snart står en ny computer på programmet, (den gamle lever på det sidste), så må der drastiske metoder i brug, så jeg er begyndt at finde ud af hvad jeg kan sælge for at skaffe midler til købet af dette vidunder.. :-) Yvonne Koné laver i øvrigt virkelig nogle fantastiske tasker som jeg har kigget lidt på, på nettet, men idag så jeg så denne her IRL og nu er der nok ikke nogen vej tilbage.. :-)

This bag by Yvonne Koné, is my new great love.. I saw it today at Støy Munkholm and I think it's fabulous! Nothing less.. It's even more fantastic IRL... Since I'll soon have to buy a new computer, my resources are limited, but I think I have to have this bag! Must go through all my stuff and find out what I can sell.. :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar