Sider

mandag den 26. juli 2010

SORT + BRÆNDT + PRADA

(Source: Columbine Smille)
Fedt fedt look!! .. det er lige mig, for jeg er jo vild med sort, og så kan jeg faktisk også godt lide den brændte farve på hendes T-shirt.. OG så står hun endda og vifter med den Prada clutch jeg faldt for, da jeg var i N.Y. for lidt over et år siden.. "min" (for jeg købte den ikke.. 6000 kr.. av) var bare sort i stedet... Men denne her er virkelig også fantastisk skøn... !

Like like like this look.. ! As you know, I'm in love with black, and I also like the colour of her T-shirt.. nice and burned.. AND she is carrying the Prada clutch I lost my heart to, in N.Y. little over a year ago.. The one I was looking at and dreaming about (because that's all I did) was black, but it's also fabulous in this brown'ish colour.. !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar