Sider

søndag den 18. juli 2010

SØNDAG

Aaaahhh hvor HAR det været en GO søndag.. Har hygget mig helt vildt med familien.. :-) Tog maxikjolen på, men manglede noget til at dække skuldrene lidt, fordi jeg ikke var helt sikker på vejret. Jeg syntes en cardigan blev for tung, så jeg tog min sorte silkeskjorte på (den fra Roskilde), bandt en knude under brystet, og smøjede ærmerne op! En fantastisk løsning synes jeg.. :-) Og jeg fik dyppet tæerne.. 

Aaaahhh ... I have had the BEST sunday with my family!.. :-) I wanted to wear my maxi dress, but I needed something to cover up my shoulders because the weather was changing all the time. A cardigan would be too much, so I wore my black silk shirt (the one from Roskilde Festival), tied a knot and rolled up the sleeves! A very good solution I think.. :-) During the day I got to dip my toes at the beach.. :-) Nice..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar