Sider

søndag den 18. juli 2010

WEEKEND!

Nyder virkelig weekenden.. :-) Fredag aften stod den på fantastisk middag og vino hos Rikkes forældre, og igår var jeg en tur til Grøn Koncert her i Århus. Idag skal jeg være sammen med min lillesøster og hendes kæreste, og min storebror, hans kæreste og deres to børn :-) De sidstnævnte har jeg ikke set i 100 år så det blir skønt. Måske skal vi til stranden.. Jaaaaa.... :-)

I'm really enjoying the weekend. Friday night I had dinner at Rikke's parent's house, and yesterday I went to "Grøn Koncert" here in Århus. And I will be spending today with my sister and her boyfriend, my brother, his girlfriend and their two kids.. I haven't seen my brother and his family in a loooong time, so I'm really looking forward to this! Maybe we will go to the beach... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar