Sider

tirsdag den 6. juli 2010

SLEEVES OFF? - SLEEVES ON!!

Som de fleste andre bloggere, der har været på Roskilde Festival, synes jeg, at det er et fantastisk sted at secondhand-shoppe! Jeg købte denne her sorte lette silkeskjorte (som jeg allerede elsker) for 100 kr., og det var egentlig min mening at tage ærmerne af.. meeeeen så så jeg dette indlæg på anywho.dk hvor Elise bruger en langærmet skjorte som nederdel. Jeg er helt vild med det!, og min nye skjorte er som lavet til dette formål, så jeg beholder lige ærmerne på :-)

Roskilde Festival is a fantastic place for secondhand shopping. I bought this fabulous silk shirt for only 100 kr., and I was planning to remove the sleeves BUT! then I saw this post at anywho.dk. Elise is wearing a long sleeved shirt as a skirt and I think it's a super fine look. And of course I'm very inspired, so I will keep the sleeves on for a while.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar