Sider

mandag den 28. marts 2011

BLACK SILVER

De sølvvinge-ørestikker jeg fandt i genbrugen for over et år siden og viste i dette indlæg, har jeg været rigtig glad for, og faktisk brugt en del. Men jeg har fået en forkærlighed for sort sølv, eller oxyderet sølv som det også hedder. Og eftersom det med oxydering er noget vi lige kan fixe ude på værkstedet på arbejde, fik jeg dem oxyderet i sidste uge! Jeg synes de er blevet rigtig flotte, og så matcher de rigtig godt til noget jeg købte i København, som jeg viser senere :-)

Over a year ago I bought these silver earpins very cheap in a secondhand shop. I showed them to you in this post. I have worn them a lot, but lately I have fallen in love with black silver, also known as oxidized silver. And since we can easily oxidize silver at work, I had them oxidized last week. I think they are just perfect and they match something I bought in Copenhagen very well. I will show you what it is later.. :-)   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar