Sider

søndag den 13. marts 2011

SARA BRUNN

Har været på smykkemesse i Vejle idag, og kom forbi Hornvarefabrikkens stand. Her fandt jeg nogle fantastiske smykker lavet af Sara Brunn. Jeg er dybt betaget af smykkerne, og jeg kan klart anbefale et besøg i deres webshop. Ud over kæder, finder man også smukke armringe i både rå og poleret horn og forskellige fine øreringe. Jeg har bestilt denne her "OMG-hvor-er-det-en-fuldendt-kæde" kæde til mig selv, og ser meget frem til at få den med posten! Deres søde sælger gik rundt med den på og den solgte virkelig sig selv synes jeg! W.A.U.W!!!

I was at the Jewellery-Fair in Vejle today, and spotted some fabulous and very special jewellery made from horn! The jewellery is designed by Sara Brunn, and I definitely recommend that you visit the webshop! I have ordered the necklace in the photos and I can't wait to get it in my mailbox!!     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar