Sider

onsdag den 9. marts 2011

SKJORTE-KRAVE

Kan godt lide det der stilrene og stringente look som det giver, når man har en skjorte knappet helt op i halsen, og jeg har flere toppe og kjoler, som kunne være cool med f.eks. en hvid skjorte under. Men tit synes jeg at det er ret ubehageligt at have en skjorte under f.eks. en lidt stram kjole. Så nu jeg har købt denne her hvide skjorte i en genbrugsbutik for 10 kr., og så klippet ud, så jeg bare lige har selve kraven. Mangler bare at sy den rundt i kanten, og måske lige at stryge den. Den er meget nem at tage under noget.. Ret smart hvis jeg selv skal sige det :-)

I like the classic shirt-look a lot!, and I think it looks great when you're wearing a white shirt under a dress or a sweater. But I don't always like the feeling of wearing a tight shirt under a tight dress. So I bought this white shirt in a secondhand shop, and cut out the collar. Now it's very easy to get the shirt-look with a dress or a sweater.. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar